Οικονομία 27.08.2024, 16:06

Πτώχευση FTI: Πουλήθηκε η ταξιδιωτική πλατφόρμα 5vorFlug – Ποιος είναι ο αγοραστής

Υπό την “ομπρέλα” της Urlaubsguru περνάει η ταξιδιωτική πλατφόρμα 5vorFlug, στον απόηχο της πτώχευσης του FTI

Με τη βοήθεια μιας στρατηγικής δύο εμπορικών σημάτων, η Urlaubsguru σκοπεύει να προωθήσει ταξιδιωτικές προσφορές μέσω ενός πρόσθετου καναλιού πωλήσεων και να προσεγγίσει έτσι νέες ομάδες-στόχους.

Για πολλά χρόνια, η 5vorFlug ήταν ο ειδικός στα ταξίδια της τελευταίας στιγμής του ομίλου FTI, διαθέτοντας έως και ένα δισεκατομμύριο ταξιδιωτικές προσφορές, σε περισσότερους από 80 προορισμούς.

Τώρα, το brand ταξιδιωτικών προϊόντων lifestyle Urlaubsguru απέκτησε την ταξιδιωτική πλατφόρμα και όλα τα σχετικά δικαιώματα.

Οι δύο πύλες θα συνυπάρχουν στο μέλλον, σύμφωνα με την ανακοίνωση που επικαλείται το money-tourism.gr. “Η Urlaubsguru θα συνεχίσει να λειτουργεί ως brand με πολύ ισχυρή εστίαση στο lifestyle, πολύ εμπνευσμένο περιεχόμενο και στενή επικοινωνία με την κοινότητα. Με την 5vorFlug, στόχος μας είναι να προσεγγίσουμε μια ομάδα-στόχο που είναι πιο ευαίσθητη στις τιμές και έχει σύντομη διαδικασία λήψης αποφάσεων και στη συνέχεια να τους προσφέρουμε επίσης μια ιδανική εμπειρία διακοπών”, λέει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Urlaubsguru, Daniel Krahn.

Η Urlaubsguru είχε ανακοινώσει προηγουμένως την πρόθεσή της να εισέλθει στην αγορά του tour operating το 2025. “Η εξαγορά της 5vorFlug είναι τώρα το επόμενο μεγάλο βήμα ανάπτυξης”, τονίζει ο Daniel Krahn. Ωστόσο, ο ίδιος και ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της lifestyle πλατφόρμας, Daniel Marx, γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να υλοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους. “Έχουμε πολλά νέα και πολύ συναρπαστικά καθήκοντα μπροστά μας τους επόμενους μήνες. Οι τελευταίες εξελίξεις θα δημιουργήσουν σίγουρα προκλήσεις”, υποστηρίζουν οι δύο επικεφαλής.

Η Urlaubsguru ιδρύθηκε το 2012 στην πόλη Unna στην περιοχή του Ruhr. Το επιχειρηματικό μοντέλο συνίστατο αρχικά στην έρευνα φθηνών ταξιδιωτικών προσφορών και τη διάθεσή τους στον δικό της ιστότοπο.

Η πύλη είναι πλέον ένας καθιερωμένος ταξιδιωτικός πράκτορας, με ένα εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, που περιλαμβάνει οργανωμένα ταξίδια, σύντομες διακοπές, ξενοδοχεία και άλλα καταλύματα, καθώς και κρουαζιέρες. Συνολικά, στην Urlaubsguru και στη διεθνή μάρκα Holidayguru εργάζονται περίπου 90 άτομα.

Νωρίτερα, πριν από λίγο περισσότερο από ένα δεκαπενθήμερο, ο διαχειριστής αφερεγγυότητας του FTI ανακοίνωσε την πώληση της Windrose στον ειδικό στην πεζοπορία ASI Reisen. Ενώ, η αλυσίδα ταξιδιωτικών πρακτορείων TVG είχε, ήδη, πωληθεί στην Raiffeisen Vertriebs GmbH, λίγο μετά την πτώχευση.


Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα