Το Instagram πραγματοποίησε την επίσημη πρεμιέρα της νέας του εφαρμογής, Edits, την Τρίτη (22/04).
Η νέα αυτή λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν, να επεξεργάζονται και να οργανώνουν βίντεο με εύκολο και διαδραστικό τρόπο.
Η κίνηση αυτή φαίνεται να ανταγωνίζεται το TikTok, καθώς η εφαρμογή προσφέρει μια σειρά από καινοτόμα εργαλεία, όπως αυτόματες λεζάντες και αντικατάσταση φόντου, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα των χρηστών. Με το μέλλον του TikTok να είναι αβέβαιο, το Instagram ελπίζει να κερδίσει έδαφος στην αγορά των σύντομων βίντεο και να ενισχύσει τη θέση του στην οικονομία του δημιουργού περιεχομένου.
«Συμβαίνουν πολλά στον κόσμο αυτή τη στιγμή και ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει, πιστεύουμε ότι είναι δουλειά μας να δημιουργήσουμε τα πιο συναρπαστικά δημιουργικά εργαλεία για όσους από εσάς φτιάχνετε βίντεο όχι μόνο για το Instagram αλλά και για τις υπόλοιπες πλατφόρμες εκεί έξω», δήλωσε ο Adam Mosseri, επικεφαλής του Instagram, σε ένα Reel που δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο ανακοινώνοντας την εφαρμογή.