Κόσμος 07.06.2025, 11:00

Ανακαλούνται 1,7 εκατ. κλιματιστικά γνωστής μάρκας – Ευνοούν την ανάπτυξη επικίνδυνων βακτηρίων

Η εταιρεία Midea έχει δεχθεί τουλάχιστον 152 αναφορές για μούχλα στα συγκεκριμένα κλιματιστικά, με αποτέλεσμα την άμεση ανάκληση περίπου 1,7 εκατομμυρίων μονάδων

Προκαλούν βήχα, φτερνίσματα, πονόλαιμο, αλλεργικές αντιδράσεις και λοιμώξεις. Ο σοβαρός κίνδυνος για την υγεία από έκθεση σε μούχλα οδήγησε στην επείγουσα ανάκληση περίπου 1,7 εκατομμυρίων κλιματιστικών της Midea στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πρόκειται για δημοφιλή μοντέλα που πωλούνται με πολλές εμπορικές ονομασίες, ενώ περίπου 45.900 μονάδες έχουν διατεθεί και στον Καναδά. Τα κλιματιστικά ενδέχεται να συσσωρεύουν νερό στο εσωτερικό τους, το οποίο δεν αποστραγγίζεται επαρκώς, δημιουργώντας ευνοϊκές συνθήκες για ανάπτυξη μούχλας. Η έκθεση σε μούχλα μπορεί να προκαλέσει αναπνευστικά προβλήματα, αλλεργικές αντιδράσεις, καθώς και λοίμωξη του αναπνευστικού, κυρίως σε άτομα με προϋπάρχουσες ευαισθησίες ή εξασθενημένο ανοσοποιητικό.

Η Midea έχει δεχθεί τουλάχιστον 152 αναφορές για μούχλα στα συγκεκριμένα κλιματιστικά, εκ των οποίων 17 περιλαμβάνουν συμπτώματα όπως βήχα, φτερνίσματα, πονόλαιμο, αλλεργικές αντιδράσεις και λοιμώξεις. Η ανάκληση ανακοινώθηκε στις 5 Ιουνίου 2025 και αφορά μοντέλα που πωλούνταν από το Μάρτιο του 2020 έως και το Μάιο του 2025 σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής και online καταστήματα όπως Costco, Best Buy, Home Depot, Amazon και Walmart.

Ένα από τα κλιματιστικά της μάρκας που ανακαλούνται

Η ανάκληση περιλαμβάνει συσκευές 8.000, 10.000 και 12.000 BTU με λευκό χρώμα και διαστάσεις περίπου 22 x 14 ίντσες. Τα προϊόντα πωλούνται με επωνυμίες όπως: Midea, Frigidaire, Insignia, Comfort Aire, Keystone, Danby, Perfect Aire, Sea Breeze, Mr. Cool, LBG Products. Ο πλήρης κατάλογος μοντέλων και αριθμών μοντέλου περιλαμβάνεται στον ιστότοπο ανάκλησης της εταιρείας: www.MideaUrecall.expertinquiry.com Η Midea συμβουλεύει όσους εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τις μονάδες να επισκεφθούν τον ιστότοπο ανάκλησης για οδηγίες επιθεώρησης του κλιματιστικού πριν από την επαναλειτουργία του.

Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές

Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ καλούνται να επικοινωνήσουν άμεσα με τη Midea για να επιλέξουν δωρεάν επισκευή ή πλήρη/μερική επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με την ημερομηνία αγοράς ή παραγωγής της συσκευής. Για επισκευή, παρέχεται τεχνικός στο σπίτι ή αποστολή κιτ με νέα τάπα αποστράγγισης και αλφάδι για ορθή τοποθέτηση.

Δεδομένου ότι οι συσκευές της Midea και των συνεργαζόμενων εμπορικών σημάτων διατίθενται παγκοσμίως – συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας – οι καταναλωτές στη χώρα μας καλούνται να ελέγχουν προσεκτικά τον αριθμό μοντέλου της συσκευής τους σε σχέση με τη λίστα των επηρεαζόμενων προϊόντων. Σε περίπτωση αμφιβολίας, συνιστάται να επικοινωνήσουν με το κατάστημα αγοράς ή με την επίσημη αντιπροσωπεία, ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η σωστή αντιμετώπιση πιθανών κινδύνων για την υγεία.

Πηγή: cibum.gr


Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα