Από τον Σύλλογο Γονέων προσφέρθηκε κέρασμα με ψησταριά και μη αλκοολούχα ποτά σε όλους τους παρευρισκόμενους,ενω απονεμήθηκαν αναμνηστικές πλακέτες αποφοίτησης
Σε ένα όμορφο απόγευμα Τρίτης στο Πολύκεντρο Βουκολιών και μέσα σε κλίμα συγκίνησης, δικαίωσης των κόπων των παιδιών και πολλών χαμογελων, πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των παιδιών της Γ Γυμνασίου μας.
Από τον Σύλλογο Γονέων προσφέρθηκε κέρασμα με ψησταριά και μη αλκοολούχα ποτά σε όλους τους παρευρισκόμενους,ενω απονεμήθηκαν αναμνηστικές πλακέτες αποφοίτησης.
Πηγή: zarpanews.gr
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα









