Κρήτη 25.06.2026, 13:13

Χανιά: Αναμονή οκτώ ωρών για ασθενή στα ΤΕΠ του Γενικού Νοσοκομείου

Με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας σε μια καρέκλα ως αργά το βράδυ

Τεράστια ταλαιπωρία βίωσε μια ασθενής που επισκέφθηκε το Νοσοκομείο Χανίων το μεσημέρι της Τετάρτης 24 Ιουνίου, καθώς φέρεται να περίμενε στην αναμονή για να εξεταστεί οκτώ ώρες, χωρίς τελικά αυτό να καταστεί εφικτό.

Όπως καταγγέλλει στο zarpanews.gr, πήγε στις 13.55 στα ΤΕΠ με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας, εμετό και ζάλη και περίμενε σε μια καρέκλα, περιμένοντας να ακούσει κάποια στιγμή το όνομά της. Ωστόσο οι ώρες περνούσαν, μέχρι που το ρολόι είχε δείξει πια 10 το βράδυ! Τότε η ασθενής εξαντλημένη, πήρε την απόφαση να αποχωρήσει από το νοσοκομείο, αφού δεν είχε εξεταστεί μέχρι εκείνη την ώρα:

«Πήγαμε 1.55 και φύγαμε 10 το βράδυ. Έχουμε περιμένει και 4 και 5 ώρες αλλά όχι και οκτώ! Έχει ξεπεραστεί πια κάθε όριο».

Η καταγγέλλουσα ανέφερε πως όταν πήγε να ζητήσει το χαρτί της εισόδου της, της ζήτησαν να υπογράψει, με εκείνη να αρνείται.

Όπως υποστηρίζει, αφότου έφυγε από το Νοσοκομείο, το προσωπικό φώναξε το όνομά της (ενώ ήδη είχε αποχωρήσει), γεγονός που τις αποκάλυψαν συγγενείς της που βρίσκονταν στο σημείο και εκείνοι για να εξεταστούν.

«Δεν θα μπορούσα να περιμένω 15 ώρες στην καρέκλα! Δεν γίνεται αυτό, να αφήνουν έναν άνθρωπο τόσες ώρες στην αναμονή».

Το περιστατικό φέρνει στην επιφάνεια για μια ακόμη φορά τη δραματική υποστελέχωση του Νοσοκομείου αλλά και τη διαχρονική ανάγκη των πολιτών για δημόσια, δωρεάν υγεία.

Πηγή: zarpanews.gr 


Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα

Διαβάστε από το