Ελλάδα 25.06.2026, 15:29

Έπεσε ελικόπτερο της Πυροσβεστικής – Καλά στην υγεία τους χειριστής και συγκυβερνήτες

Το ελικόπτερο είναι τύπου Bell και τα δύο άτομα που αποτελούσαν το πλήρωμα, μεταφέρονται αυτή την ώρα στο νοσοκομείο Ιωαννίνων

Σύμφωνα με την ενημέρωση της Πυροσβεστικής, ο χειριστής και ο συγκυβερνήτης που επέβαιναν στο ελικόπτερο είναι καλά στην υγεία τους.
Ένα από τα μισθωμένα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που επιχειρούσε για την κατάσβεση φωτιάς σε κοντινό σημείο, έπεσε στην τεχνητή λίμνη Αώου, στην περιοχή Αβγό, στην Ήπειρο.

Σύμφωνα με την πρώτη ενημέρωση της Πυροσβεστικής, ο χειριστής και ο συγκυβερνήτης που επέβαιναν στο ελικόπτερο είναι καλά στην υγεία τους.

Πληροφορίες αναφέρουν πως το πρόβλημα προέκυψε κατά τη διάρκεια υδροληψίας στην τεχνητή λίμνη πηγών Αώου, στην ευρύτερη περιοχή του Μετσόβου. Θεωρείται πιθανό το ελικόπτερο να ακούμπησε στο νερό κατά τη διαδικασία και να έχασε την ισορροπία του λόγω αυτού, με αποτέλεσμα να πέσει στη λίμνη.

Το ελικόπτερο είναι τύπου Bell και τα δύο άτομα που αποτελούσαν το πλήρωμα, μεταφέρονται αυτή την ώρα στο νοσοκομείο Ιωαννίνων.

Η ανακοίνωση της Πυροσβεστικής

Στην ανακοίνωσή της για το συμβάν, η Πυροσβεστική Υπηρεσία αναφέρει τα εξής: «Κατά την επιχείρηση αεροπυρόσβεσης, στη θέση «Αβγό» στα Γρεβενά ένα (1) ελικόπτερο τύπου BELL μισθωμένο από το Πυροσβεστικό Σώμα, με πλήρωμα δύο (2) ατόμων, εκ των οποίων ένας (1) ημεδαπός και ένας (1) αλλοδαπός ο οποίος λειτουργούσε ως σύνδεσμος, κατέπεσε στην τεχνητή λίμνη Αώου στα Γρεβενά Ιωαννίνων.

Το ελικόπτερο απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Διασώθηκαν και τα δύο (2) μέλη του πληρώματος».

kriti360.gr


Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα

Διαβάστε από το