Και είναι δύσκολο να επικαλεστούν άγνοια μετά από έναν ολόκληρο χρόνο…
Εξαιρετική ιδέα για να καυτηριάσουν την αδιαφορία στην επισκευή οδοστρώματος σε δρόμο στην περιοχή του Σφηναρίου είχαν κάποιοι πολίτες, γιορτάζοντας τα… γενέθλια λακκούβας.
Σύμφωνα με το sadentrepese.blogspot.com, η λακκούβα έχει κλείσει… χρόνο κι έτσι οι νεαροί αποφάσισαν να κάνουν ένα μικρό πάρτυ γενεθλίων, με τούρτα, καραμούζα και μπαλόνια.
Στην πραγματικότητα βέβαια δεν είναι καθόλου αστείο, καθώς δείχνει ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες – στην περίπτωση αυτή μάλλον είναι η Περιφέρεια – δεν φιλοτιμούνται ούτε ένα απλό μπάλωμα να κάνουν.
Και είναι δύσκολο να επικαλεστούν άγνοια μετά από έναν ολόκληρο χρόνο…
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα










