Πράσινο φως για έργα σε Σελλιά, Μιξόρρουμα, Καλή Συκιά και Καρίνες – Παρεμβάσεις σε οδικό δίκτυο, κοινόχρηστους χώρους και υποδομές που επλήγησαν από ακραία καιρικά φαινόμενα
Χρηματοδότηση ύψους 500.000 ευρώ εξασφάλισε ο Δήμος Αγίου Βασιλείου από το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας μέσω της Περιφέρειας Κρήτης για την υλοποίηση έργων αποκατάστασης ζημιών που προκλήθηκαν από έντονα καιρικά φαινόμενα και θεομηνίες που έχουν πλήξει περιοχές του Δήμου.
Η χρηματοδότηση αφορά παρεμβάσεις σε κρίσιμες υποδομές οι οποίες έχουν υποστεί σημαντικές φθορές από τα ακραία καιρικά φαινόμενα και συγκεκριμένα:
– Αποκατάσταση της κάτω βρύσης στον οικισμό Σελλίων, ενός σημείου ιδιαίτερης σημασίας για τον οικισμό, με ιστορική και κοινωνική αξία.
– Αποκατάσταση του ασφαλτοτάπητα της κεντρικής οδού (είσοδος – έξοδος) Μιξορρούματος, όπου καταγράφηκαν εκτεταμένες ζημιές.
– Αποκατάσταση της πλατείας στον οικισμό Καλής Συκιάς και λιθοδομής μήκους 15 μέτρων
– Κατασκευή τοιχίου αντιστήριξης στην κεντρική δημοτική οδό Καρίνων, για την αντιμετώπιση κατολισθητικών φαινομένων και την αποκατάσταση της ασφάλειας του οδικού δικτύου.
Με αφορμή την έγκριση της χρηματοδότησης, ο Δήμαρχος Αγίου Βασιλείου Γιάννης Ταταράκης δήλωσε:
«Η έγκριση της χρηματοδότησης ύψους 500.000 ευρώ αποτελεί μια σημαντική στήριξη για τον Δήμο Αγίου Βασιλείου και ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα στην προσπάθειά μας να αποκαταστήσουμε τις ζημιές που προκάλεσαν οι θεομηνίες στις τοπικές μας κοινότητες και τις υποδομές.
Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Κωνσταντίνο Κατσαφάδο, με τον οποίο έχουμε αναπτύξει μια σταθερή, ουσιαστική και ιδιαίτερα αποτελεσματική συνεργασία.
Επίσης, ευχαριστώ τον πρώην Υπουργό και Βουλευτή Ρεθύμνου, Γιάννη Κεφαλογιάννη, για τη διαρκή του στήριξη και τη συμβολή του στην προώθηση των αιτημάτων του Δήμου μας προς την κεντρική διοίκηση.
Ο Δήμος Αγίου Βασιλείου συνεχίζει με συνέπεια, υπευθυνότητα και σχέδιο να διεκδικεί τους απαραίτητους πόρους για την αποκατάσταση των ζημιών και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στον στόχο μας για έναν Δήμο πιο ασφαλή, πιο ανθεκτικό και με καλύτερες υποδομές προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών μας.
Θα προχωρήσουμε άμεσα στις απαιτούμενες διαδικασίες, ώστε τα έργα να υλοποιηθούν το συντομότερο δυνατόν, αποκαθιστώντας κρίσιμες υποδομές που επηρεάζουν την καθημερινότητα και την ασφάλεια των δημοτών και των επισκεπτών μας.
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα









