Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Νίκος Αγριμάκης ανέγνωσε το ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου για την απόφαση ανακήρυξης.
Η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία πλήθους κόσμου
Επίτιμο δημότη ανακήρυξε ο Δήμος Ρεθύμνου τον καθηγητή Κλασικής Αρχαιολογίας, Νίκο Σταμπολίδη, ως αναγνώριση της πολυετούς προσφοράς του στην ανάδειξη της Αρχαίας Ελεύθερνας και του Μουσείου της.
Η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία πλήθους κόσμου νωρίτερα σήμερα (28/06) το μεσημέρι, στην αίθουσα του Ωδείου Ρεθύμνου. Το παρών έδωσαν επίσης εκπρόσωποι τοπικών αρχών και φορέων, μεταξύ άλλων της πρώην προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη, του περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρου Αρναουτάκη, του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Γιάννη Κεφαλογιάννη, του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μανόλη Χνάρη, του ιδρυτή και προέδρου του Ομίλου Επιχειρήσεων Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel. του δημάρχου Ρεθύμνης Γιώργη Μαρινάκη.
Ο καθηγητής έκανε την Ελεύθερνα τόπο συνάντησης ερευνητών και επιστημόνων ανέφερε μεταξύ άλλων στην διάρκεια της ομιλίας του ο Δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργης Μαρινάκης, ενώ επεσήμανε ότι το μουσείο συμπληρώνει δέκα χρόνια ζωής και είναι το μοναδικό που βρίσκεται δίπλα στο χώρο της ανασκαφής.
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα









