Η AWS διόρθωσε το πρόβλημα που προκάλεσε τη διακοπή
Την αποκατάσταση των υπηρεσιών της ανακοίνωσε η Amazon Web Services, ο μεγαλύτερος πάροχος cloud του κόσμου, έπειτα από ένα μπλακ άουτ που επηρέασε τη λειτουργία πολλών πελατών της, όπως κυβερνητικές υπηρεσίες, εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης και χρηματοοικονομικές πλατφόρμες.
Η AWS διόρθωσε το πρόβλημα που προκάλεσε τη διακοπή, και το οποίο εντοπίστηκε σε μια περιφερειακή πύλη στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, αφότου συμπληρώθηκαν τρεις ώρες από την πρώτη ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα.
Ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να βλέπουν πιο αργές απαντήσεις ή αυξημένα ποσοστά σφαλμάτων κατά την αποκατάσταση των λειτουργιών, πρόσθεσε, αναφέρει το moneyriview.gr.
Πάνω στην υπηρεσία cloud της Amazon.com στηρίζεται ένα μεγάλο μέρος του διαδικτύου, καθώς η εταιρεία ελέγχει περίπου το ένα τρίτο της αγοράς cloud. Επομένως, οποιαδήποτε διακοπή έχει σημαντικές επιπτώσεις.
Εταιρείες που είχαν επηρεαστεί από το πρόβλημα της AWS δήλωσαν σε μεγάλο βαθμό ότι οι υπηρεσίες τους έχουν αποκατασταθεί.
Η χρηματοοικονομική πλατφόρμα Robinhood δήλωσε ότι οι λειτουργίες έχουν επιστρέψει, ενώ η Coinbase ανακοίνωσε ότι παρακολουθεί τα αποτελέσματα της επιδιόρθωσης.
Η εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης Perplexity και η βρετανική φορολογική αρχή HMRC δήλωσαν επίσης ότι η διακοπή, η οποία «έριξε» τις ιστοσελίδες τους, αντιμετωπίστηκε.
Λιγότερα είναι επίσης τα παράπονα χρηστών για τις υπηρεσίες της Amazon, συμπεριλαμβανομένων του Alexa και του συστήματος οικιακής ασφάλειας Ring.
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα