Η ΕΓ του ΝΤ ΑΔΕΔΥ Χανίων καλεί σωματεία και εργαζόμενους σε συγκέντρωση στο Δημοτικό Συμβούλιο Χανίων (Τρίτη 23/06 στις 15:30) στο πλαίσιο της συζήτησης για την κατάσταση στις υγειονομικές δομές του νομού
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων συμμετέχει και στηρίζει την απόφαση του ΝΤ της ΑΔΕΔΥ και καλεί τους συναδέλφους να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 23 Ιουνίου στις 15:30 το μεσημέρι στο Δημοτικό Συμβούλιο Χανίων στο πλαίσιο της συζήτησης για την κατάσταση στις υγειονομικές δομές της Κρήτης.
Διαβάστε το κάλεσμα του ΝΤ της ΑΔΕΔΥ :
“ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Η ΕΓ του ΝΤ ΑΔΕΔΥ Χανίων καλεί σωματεία και εργαζόμενους σε συγκέντρωση στο Δημοτικό Συμβούλιο Χανίων (Τρίτη 23/06 στις 15:30) στο πλαίσιο της συζήτησης για την κατάσταση στις υγειονομικές δομές του νομού.
Είναι γνωστή η κατάσταση στον νομό με την πλήρη κατάρρευση του συστήματος υγείας (νοσοκομείο-κέντρα υγείας), την υποστελέχωση-υποχρηματοδότηση, την εντατικοποίηση και την πλήρη απαξίωση των εργαζομένων αλλά και των πολιτών. Οι πολιτικές ευθύνες είναι διαχρονικές και ειδικότερα της σημερινής κυβέρνησης που ως πιστός εκφραστής των συμφερόντων του κεφαλαίου, του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε. Προωθεί φανατικά την ατζέντα των ιδιωτικοποιήσεων στα δημόσια αγαθά, την καθολική επέκταση των εμπορευματικών σχέσεων, τη φοροασυλία για τους πλούσιους, τους αναβαλλομένους φόρους για τους τραπεζίτες, τη στροφή στην πολεμική οικονομία, προκαλώντας έτσι μια τρομακτική υποβάθμιση του βιοτικού επιπέδου σε όλους τους τομείς και του συστήματος υγείας για την κοινωνική πλειοψηφία. Είναι σαφές πως γι αυτούς η υγεία αποτελεί μια χρήσιμη και κερδοφόρα επένδυση.
Στα σωματεία των υγειονομικών πανελλαδικά, οι εργαζόμενοι δίνουν μεγάλη μάχη με κινητοποιήσεις, συλλαλητήρια, απεργίες για την υπεράσπιση του δημόσιου συστήματος υγείας. Σε αυτόν τον δρόμο καλούμε και το επόμενο διάστημα με μαζικό, ανυποχώρητο και καθολικό αγώνα μαζί με τους υγειονομικούς και ολόκληρη την κοινωνία κόντρα στην πολιτική κυβέρνησης και κεφαλαίου για:
Αποκλειστικά δημόσια υγεία σε όλες τις βαθμίδες. Ανάπτυξη και ενίσχυση του ΕΣΥ με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σύμφωνα με τις ανάγκες, με πλήρη και αποκλειστική απασχόληση.
Δημιουργία νέων και ενίσχυση των αποδυναμωμένων υπαρχουσών δημόσιων δομών ψυχικής υγείας και απεξάρτησης, ώστε να καλύπτονται άμεσα οι ανάγκες όλων των πολιτών.
Αποκλειστικά δημόσια, υποχρεωτική ασφάλιση για όλους.
Λήψη μέτρων πρόληψης και αντιμετώπισης του επαγγελματικού κινδύνου.
Προστασία της υγείας κι ασφάλειας σε όλους τους χώρους
Μονιμοποίηση επικουρικών και συμβασιούχων.
Να ανατραπούν οι νόμοι που μετατρέπουν τα νοσοκομεία σε ΝΠΙΔ. Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις και τις ΣΔΙΤ. Έξω οι επιχειρηματικοί όμιλοι και οι εργολάβοι από την υγεία και τις υπηρεσίες ψυχικής υγείας και απεξάρτησης.
Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλα τα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας της χώρας. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων.
Αύξηση μισθών και αποζημίωσης εφημεριών, υπερωριών, βαρδιών για τους υγειονομικούς και για όλους τους εργαζόμενους. Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων, εφημεριών και υπερωριών.”
Πηγή: zarpanews.gr
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα









