Διπλές τιμές στα ράφια πλέον
Δύο διαφορετικές τιμές αναμένεται να αντικρίζουν σύντομα οι καταναλωτές στις ετικέτες βασικών ειδών διατροφής (όπως το κρέας) στα σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με κυβερνητική πρωτοβουλία που βρίσκεται υπό εξέταση. Το μέτρο εξετάζεται ως απάντηση στη συνεχή άνοδο των τιμών των συγκεκριμένων προϊόντων το τελευταίο διάστημα, με στόχο τη μεγαλύτερη διαφάνεια και τη δυνατότητα καλύτερης σύγκρισης για τον καταναλωτή.
Η μία «τιμή», η οποία θα αναγράφεται στο ταμπελάκι θα είναι εκείνη στην οποία προμηθεύονται τα σούπερ μάρκετ ένα είδος διατροφής από την συνεργαζόμενη χονδρεμπορική επιχείρηση και η άλλη από κάτω από την τιμή προμήθειας στο ίδιο ταμπελάκι θα δείχνει την τελική τιμή πώλησης του ίδιου προϊόντος, σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr από αρμόδια στελέχη της κυβέρνησης.
Στόχος αυτού του μέτρου θα είναι να μπορεί να κρίνει ο ίδιος ο καταναλωτής το κατά πόσο μεγάλο είναι το «περιθώριο κέρδους» μίας αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
Βλέποντας ο καταναλωτής μεγάλο κέρδος σε μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα μπορεί ενδεχομένως να κατευθύνεται σε μια αλυσίδα με χαμηλότερο κέρδος, πιέζοντας έτσι εμμέσως στη μείωση των τιμών στις αλυσίδες με μεγάλα περιθώρια κέρδους.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως ο βασικότερος λόγος για τις υψηλότερες τιμές τις οποίες έχουν ορισμένα σούπερ μάρκετ σε σχέση με άλλα (πέραν των κοινών αιτιών όπως το ενεργειακό κόστος) είναι το εργασιακό κόστος και συγκεκριμένα, το γεγονός ότι επιλέγουν να έχουν πολύ προσωπικό σε σχέση με άλλες αλυσίδες που είναι στο μοντέλο ανάπτυξης τους το συγκριτικά λιγότερο προσωπικό.
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα