Η μηνιαία αυτή επίδοση σηματοδοτεί την τέταρτη φορά φέτος που οι κινεζικές μάρκες φτάνουν σε νέο υψηλό μερίδιο
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες κατέκτησαν ιστορικό μερίδιο 9,8% στις πωλήσεις υβριδικών οχημάτων στην Ευρώπη τον Αύγουστο, σημειώνοντας περαιτέρω πρόοδο σε ένα τμήμα της αγοράς που προτιμούν ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές και τους κατασκευαστές.
Η μηνιαία αυτή επίδοση σηματοδοτεί την τέταρτη φορά φέτος που οι κινεζικές μάρκες φτάνουν σε νέο υψηλό μερίδιο στην αγορά υβριδικών, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Dataforce. Τον ίδιο μήνα κατέλαβαν επίσης το 9,6% της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων, ελαφρώς μειωμένο σε σχέση με τον Ιούλιο.
Οι BYD, MG της SAIC και άλλοι κινέζοι κατασκευαστές στοχεύουν στη ραγδαία αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή αγορά εξηλεκτρισμένων οχημάτων, ασκώντας πίεση σε καθιερωμένους παίκτες όπως η Volkswagen και η Stellantis με οικονομικά και ανταγωνιστικά μοντέλα.
Από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο φέτος, οι ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 26% στην ΕΕ και τη Βρετανία και τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών (EFTA), ενώ οι πωλήσεις plug-in υβριδικών ενισχύθηκαν κατά 28%, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Σε σύγκριση, οι πωλήσεις σε όλα τα είδη κινητήρων αυξήθηκαν μόλις κατά 0,4%.
Οι κινέζοι κατασκευαστές έχουν στραφεί φέτος περισσότερο στα υβριδικά, μετά την επιβολή δασμών από την ΕΕ στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα. Ωστόσο, η BYD και άλλοι αύξησαν επίσης τις πωλήσεις EV, επενδύοντας παράλληλα σε τοπική παραγωγή ώστε να παρακάμψουν τους νέους δασμούς.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών της BYD στην Ευρώπη υπερδιπλασιάστηκαν τον Αύγουστο σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με στοιχεία της Jato Dynamics. Εντυπωσιακή πρόοδο σημείωσε και η Zhejiang Leapmotor Technology.
Η Leapmotor προσφέρει ένα από τα πιο οικονομικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς, το αστικό μοντέλο T03, δήλωσε ο αναλυτής της Jato, Φελίπε Μουνιόθ. «Οι καταναλωτές στην Ευρώπη ζητούν προσιτά ηλεκτρικά οχήματα και μέχρι τώρα ελάχιστοι κατασκευαστές έχουν μπορέσει να τους τα προσφέρουν», ανέφερε.
Ωστόσο, το T03 είναι ένα παλαιότερο μοντέλο με βασικό εξοπλισμό, και η Leapmotor χρειάζεται να παρουσιάσει πιο σύγχρονα σχέδια για να διατηρήσει τη δυναμική της, πρόσθεσε. Η εταιρεία, που έχει συνεργασία στην Ευρώπη με τη Stellantis (Peugeot και Fiat), παρουσίασε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Μονάχου τον Σεπτέμβριο το ηλεκτρικό χάτσμπακ B05, ανταγωνιστή του Volkswagen ID.3.
Η BYD επίσης συμμετείχε στο Μόναχο, παρουσιάζοντας το Seal 6 DM-i Touring, ένα station wagon plug-in, στο πλαίσιο της στρατηγικής της στα υβριδικά.
Η θετική πορεία συνεχίστηκε για την BYD, η οποία ανακοίνωσε χθες Τετάρτη ότι κατέγραψε περισσότερες από 3.000 ταξινομήσεις στη Γερμανία τον Σεπτέμβριο, για πρώτη φορά. Η εταιρεία πλέον κατέχει το 6,9% της αγοράς υβριδικών στη χώρα και το 2,9% των αμιγώς ηλεκτρικών.
Ενώ η Leapmotor και η BYD προωθούν τα EVs, η MG έχει κάνει πίσω μετά την επιβολή των υψηλότερων δασμών από την ΕΕ στη μητρική SAIC.
Η βρετανική μάρκα, που ανήκει στη SAIC εδώ και σχεδόν μία δεκαετία, επικεντρώνεται τώρα σε υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα στην Ευρώπη, ενώ οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών της μειώθηκαν κατά 16% τον Αύγουστο, σύμφωνα με την Jato.
Πηγή: moneyreview.gr
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα