Για την ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης του φθαρμένου ασφαλτοτάπητα
Ο Δήμος Ρεθύμνης ενημερώνει τους πολίτες ότι η διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό Αγίου Γεωργίου Μυλούρη που ισχύει από την Τετάρτη, 24 Ιουνίου του 2026 παρατείνεται έως και την προσεχή Τρίτη, 30 Ιουνίου.
Η διακοπή της κυκλοφορίας κρίθηκε επιβεβλημένη ώστε να πραγματοποιηθούν οι απαιτούμενες εργασίες αποκατάστασης του φθαρμένου ασφαλτοτάπητα στο πλαίσιο εκτέλεσης έργου ασφαλτοστρώσεων και αποκατάστασης φθορών σε δημοτικές οδούς.
Ο Δήμος Ρεθύμνης παρακαλεί τους συμπολίτες και επισκέπτες οδηγούς καθώς και τους περιοίκους να είναι προσεκτικοί στις μετακινήσεις τους και να σεβαστούν τις σημάνσεις και τις υποδείξεις των αρμοδίων για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας στην εν λόγω οδό.
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα









